Historia pewnego stołu.

Zastanawiałam się jaki temat poruszyć na początku bloga, po namyśle postanowiłam zacząć od stołu. Poprzedni stał się za mały dla czteroosobowej rodziny. Po długich poszukiwaniach, w końcu natrafiłam w sieci na ciekawy mebel. Był odrapany, miał złamaną jedną deskę. Ale wystarczyło trochę czasu, bejcy i lakieru aby odzyskał swój blask. Zeszlifowałam resztę starego lakieru i bejcy, wyrównałam złamanie. Nie usunęłam z blatu głębokich rys, taki niedoskonały jest znacznie ciekawszy niż idealny jak z fabryki. Poprzedni właściciele chcieli się go pozbyć ze względu na jego gabaryt, a ja myślę, że właśnie ten rozmiar jest jedną z jego zalet. Co do historii – to sądząc po wyglądzie – trochę już przeżył, a kolejne lata spędzi w naszym domu jako mój ulubiony mebel 🙂 Zosia

Tak wyglądał na początku:

kaszalot

A tak wygląda teraz:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

Skomentuj

